iBi digital media

IBI jest polską firmą ukierunkowaną na badanie i opis społeczeństwa sieciowego. Badania realizujemy w oparciu o technologię crawling'u semantycznego - śledzenia trendów i kontekstu występowania marki w treściach publikowanych przez Internautów. Aktywnie współpracujemy z ośrodkami akademickimi, dzięki czemu rozwijamy i wdrażamy nowe metodologie badań społecznych w Polsce.

więcej


VSM

Wirtualna Osada to serwis internetowy, w którym Internauci mogą się ze sobą komunikować np. forum, blog, serwis społecznościowy…

Wyszukujemy Wirtualne Osady, ważne dla marki, promocji produktu…

Marka, produkt, różne wersje nazw, słowa i frazy związane z marką, produktem to słowa kluczowe – Temat VSM

więcej

Pole semantyczne

Pole semantyczne, to inaczej pole znaczeniowe wybranego podmiotu

To wszystkie słowa i frazy w jakiś sposób określające podmiot w badanych tekstach

Podstawą analizy jest zebranie tych słów i fraz i ich podział na kategorie semantyczne 

Zebrany materiał badawczy analizujemy tworząc definicje podmiotu, tworząc statystyki i metodą opisową

więcej


Netnografia

Netnografia traktuje internet, jako zbiór cennych informacji umieszczanych przez konsumentów. 

Netnografia to zbiór metod i technik badawczych wypracowanych na gruncie etnografii i w twórczy sposób aplikowanych do prowadzenia badań przez internet.

więcej

Monitoring

Monitoring domen dla fraz i słów kluczowych w ramach prowadzonych projektów. Platforma stanowi narzędzie online, umożliwiające: 

zarządzanie projektami,

zarządzanie użytkownikami,

eksport danych.

więcej



Zaufali nam

Agencja White s.c.; "Fortun" Sp. z o.o.; KETT Global Karolina Szlachta; Good-Way Sergiusz Nowicki, Grzegorz Fortuniak; Agencja Społem Sp. z o.o.; Adcomms Media Group Sp z o.o.; REKLAMA Monika Dimapilis; masz.to Dawid Szymczak

Zostań fanem